کاکا جون،علی آقاکاکا جون،علی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
آبجی کاکاآبجی کاکا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

درانتظارکودک

برنامه غذایی

1394/4/24 16:33
نویسنده : مادرمنتظر
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کنجد ریزه میزه من

خوبی نفسم؟

امروز میخوام یه برنامه بذارم برای دوستای گلی که منتظرن مامان بشن اما چندماهه نتیجه نگرفتن.یاتازه میخوان استارت بزنن.امیدوارم مفید باشه براشون

*********

دمکرده رازیانه۱استکان۱۰صبح.دمکرده بومادران۱استکان۵عصر.جوانه گندم۲ق غ مخلوط باشیریاآبمیوه 
دم کرده تخم هویچ از روز اول تا5 پریود هرشب یک استکان.بعدهرسه شب تا سیکل بعدی 
اینها روخودتون بخورین فقط 
********** 
دوقاشق غذاخوری عسل بایک قاشق چایخوری دارچین مخلوط کنیدو خودتون وهمسرتون بخورین.بهتره تدریجی و درطول روز کم کم استفاده بشه.درکل دارچین رو توی رژیم غذایی تون داشته باشین 
دعا و توسل روهم فراموش نکنین 
شب های حرام و مکروه رو هم درنظر بگیرین خیلی خوبه 
امیدوارم با توکل به خدا وتوسل به معصومین به زودی با خبرای خوش بیاین پیشم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان زهرا
25 تیر 94 11:11
ممنون جالب بود
مادرمنتظر
پاسخ
خواهش میکنم ان شاءالله به دردتون بخوره
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
28 تیر 94 0:51
این متن بینهایت عالیست ببخش خودت را برایِ تمامِ راه های نرفته? برایِ تمامِ بی راه های رفته ببخش ،بگذار احساست قدری هوایی بخورد ... گاهی بدترین اتفاق ها هدیه ی زمانه و روزگارند تنها کافیست خودمان باشیم ! که خود را برای تمامی ِ این بی راه ِ رفتنمان ببخشیم و به خودمان بیائیم تا خدا تمامی ِ درهای که به خیال ِ باطلمان بسته را به رویمان باز کند. خطاهایت را بشناس آنها را پذیرا باش و تنها بین ِ خودت و خدایَت نگهشان دار این دنیا نامحرم بد دل نامحرم نامروت زیاد دارد! تا دست خدا هست؛ تا مهربانیش بی انتهاست تا می گویی خدایا ببخش به دورت می گردد و می بوستت و می گوید جانم چه کرده ای مگر؟ دیگر تو را چه نیاز به آدمها ؟ تنها خودت باش و زیبا بمان و بگذار با دیدنت هر رهگذر ِ ناامیدی لبخندی بزند رو به آسمان و زیرِ لب بگوید : هنوز هم می شود از نو شروع کرد ... !
مامان زهرا
12 مرداد 94 8:24
توصیه برای زنان باردار: اگرچه به خاطر اینکه ترکیبات مؤثر داروهای گیاهی نسبت به داروهای شیمیایی رقیق‌تر و درنتیجه اثرات جانبی آنها کمتر است اما همچنان باید در استفاده از داروهای گیاهی با احتیاط عمل کرد. یکی از نخستین دستورات احتیاطی در این زمینه توجه به این مسئله است که تا وقتی کاملا مطمئن نشده‌اید که گیاهی برایتان مناسب است آن را مصرف نکنید و در این باره هیچ‌کس مثل یک متخصص این حوزه نمی‌تواند کمک‌کننده باشد. نگاه برخی از متخصصان طبیعت‌درمانگر، زنان باردار باید از خوردن گیاهانی چون پوست ریشه زرشک، بابونه گاوی، افسنطین، پونه معطر، سداب، فلوس، کدو تلخ ، جعفری فرنگی، سنبل چینی، نعناع کوهی و مینا پرهیز کنند. همچنین مصرف زیاد کرفس و جعفری نیز برای زنان باردار مشکل آفرین است. ازجمله ممنوعیت‌های گیاهی زنان باردار همچنین استفاده از کافئین است
مادرمنتظر
پاسخ
ممنوووووونم
مامان
4 شهریور 94 16:20
میگما میتونیم فقط دم کرده رازیانه بخورم دیگه اون یکی رو نه.آخه من همسرم به داروی گیاهی اعتقادی نداره .ینی کلا با دارو چه شیمیایی و چه گیاهی مشکل داره و نمیذاره مصرف کنم .
مادرمنتظر
پاسخ
سلام.همون تخم هویچ عسل ودارچین رواستفاده کنین ان شاءالله جواب میگیرین.من خودم تجربه کردم که میگم
مامان
7 شهریور 94 14:20
فدای شما.مرسی از راهنمایتون.از این ماه شروع می کنم.فقط اگه تو همون ماه باردار بشم مصرفش خطرناک نیست که سقط بشه.آخه میگن دارو گیاهی سقط میکنه بچه رو.منم تجربه ی سقط رو دارم اصلا دوست ندارم دوباره تجربه ش کنم
مادرمنتظر
پاسخ
خواهش میکنم اگرحس کردین باردارین فقط همون عسل ودارچین رواستفاده کنین.بقیه روقطع کنین.حتی دوران بارداریتونم عسل و دارچین روترک نکنین
نسترن
28 شهریور 94 14:21
سلام باشه امتحان میکنم مرسی
مادرمنتظر
پاسخ
سلام.امیدوارم براتون مفیدباشه ونتیجه بگیرین
مامان منتظر
2 آبان 94 19:46
سلام منم امتحان میکنم ببینم چی میشه
مادرمنتظر
پاسخ
سلام.ان شاء الله براتون جواب بده خبربدین بهم حتما
طاهره
15 آذر 94 19:52
سلام مرسی که به وبلاگم سر زدین حتما امتحان میکنم خدا کنه جواب بگیرم من لینکتون کردم شما هم اگه دوست دارین منو لینک کنین
مادرمنتظر
پاسخ
سلام.ان شاءالله جواب میگیرین اما حداقل سه ماه رژیم رو داشته باشین لینک شدین دوست عزیز