کاکا جون،علی آقاکاکا جون،علی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
آبجی کاکاآبجی کاکا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

درانتظارکودک

پابوس ارباب

1394/4/31 9:43
نویسنده : مادرمنتظر
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی دوسانتی من

خوبی عسل من؟امیدوارم با ورجه وورجه های آبجی رو دل مامان بهت فشارنیاد.خب حریفش نمیشم.دائم میدوه منم میکشه دنبال خودش

ازاینا بگذریم آقای مهربونی ما رو طلبیدن زودتر موعدی که قراربود بریم مشهد راهی شهر بهشت بشیم.آخه من دهم امتحانام شروع میشه قراربود سه تایی باقطار بریم باباجون بعد جلسه شون بیان که ظرفیت قطارهابرای پنجم که من میخواستم تکمیل بود مجبورشدیم یکم بلیت بگیریم.

خلاصه برای اولین بار میخوام ببرمت پابوس ارباب.میخوام غلام حلقه بگوشت کنم.فقط برام بمون گلم.صالح وسالم.....

راستی اینم بگم دیروز عصر اینقدر حالم بدشد داشتم بیهوش میشدم ازسرگیجه شدید.حسابی ضعف کرده بودم.خدارحم کرد کنار اپن بودم وگرنه میخورم زمین

 

دوستت داریم گلکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریسا
31 تیر 94 10:03
عزززززززززززیزم منم از بیبی چکم عکس گرفتم خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
مادرمنتظر
پاسخ
چشم عزیزم ممنون بهم سرزدی
هستی مامی
31 تیر 94 18:02
سلام خواهر خوبم مواظب خودت باش خانومی رفتی مشهد منو هم فراموش نکن دعا کن ما رو هم بطلبه
مادرمنتظر
پاسخ
سلام آبجی چشم ان شاءالله بزودی زائر آقابشی
مامان زهرا
8 مرداد 94 21:20
سلام مامان مهربون زیارتت قبول
مادرمنتظر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مامان زهرا
12 مرداد 94 8:07
سلام دوستم خوبین؟ http://www.drakbary.com/ShowNews.aspx?NewsID=60 حتما مطالعه کن انشاءالله خدا توفیق عمل بده
مادرمنتظر
پاسخ
سلام آبجی.خوبیم شکرخدا چشم حتما ممنون از لطفتون