کاکا جون،علی آقاکاکا جون،علی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
آبجی کاکاآبجی کاکا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

درانتظارکودک

خداجونم شکرررررررتتتتتتتت

1394/4/23 13:36
نویسنده : مادرمنتظر
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه دلم

جگرگوشه ام

دومین میوه باغ زندگی ما

امروز بعداز اینکه روزشمار انتظارت عدد 8ماه رونشون میده اومدم خبر اومدنت روبدم

آره نازنین

نمیدونم اثر کدوم دعا، کدوم آمین ، وکدوم دل پاک بود که دعام مستجاب شد.بعد از هفت ماه که افتان و خیزان و دو دل بودیم برای دعوت کردن یا نکردنت بالاخره این ماه جدی رفتیم توی پروژه دعوتت وخداروشکر خدای مهربون زود جوابمونو داد.

اما داستان اینکه چطور فهمیدم اومدی

سحر23 ماه مبارک با یه استرس خاص رفتم دوتا تست خانگی که توی نت بود رو انجام دادم ومثبت بود.اما بازم مطمئن نبودم.روز24 ماه مبارک باباجون رفته بودن خرید که گفتم برام بیبی چک بگیرن.ساعت 3،50 بعدازظهر بابا اومدن و منم رفتم سریع بیبی چک گذاشتم.اولش فقط یه خط روشن شد.داشتم ناامید میشدم که دیدم کم کم خط دومشم کمرنگ شد پ کم کم پررنگ شد...واااای خدایا باورم نمیشد...دیروزم رفتم آزمایش وشما با عدد 450 مهمون  خونه دلم  شدی

خوش اومدی گل من...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

همراه رایانه
23 تیر 94 18:24
همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان زهرا
24 تیر 94 16:12
هزار هزار هزار تا تبریک میگم خواهر به سلامتی و دل خوش انشاءالله سالم و صالح باشه
مادرمنتظر
پاسخ
ممنون آبجی بادعای شما ان شاءالله یاورآقاباشه
هستی مامی
28 تیر 94 7:48
خوش اومدی ریزه میزه کوچولو
مادرمنتظر
پاسخ
ممنون خاله بزودی زود شما ان شاءالله
مامان
4 شهریور 94 16:17
عزیزم نی نی کوچولو خوش اومدی.ایشالله به سلامتی این 9 ماه رو بگذرونی گلم.مواظب خودت و نی نی باش
مادرمنتظر
پاسخ
ممنون دوست خوبم.ان شاءالله بزودی زود شما
نسترن
6 آبان 94 16:20
چه احساس خوبی بوده
مادرمنتظر
پاسخ
ان شاءالله این احساس رو همه ی بانوهای سرزمینم درک کنن