کاکا جون،علی آقاکاکا جون،علی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
آبجی کاکاآبجی کاکا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

درانتظارکودک

نی نی 5 ماهه من

1394/8/15 12:58
نویسنده : مادرمنتظر
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری.قند عسلی.چطوری دلم؟خوبی؟

5ماهه شدنت مبارک

 

نیمه بیشتر راه روطی کردیم.چهار ماه دیگه طاقت بیاریم تموم میشه ومن وبابایی وآبجی میتونیم بغلت کنیم.وای که چه بی تابم برای اون روز و اون لحظه که بتونم ببوسمت و تنت روبوکنم. اگرخدا بخواد میخوایم بریم واست سیسمونی بخریم.البته نمیشه گفت سیسمونی ، وسایل مورد نیاز اولیه.مابقیشو وقتی اومدی ان شاءالله باهم میریم ممیخریم خوشگل من

دوست دارم شیرین ترین

 

پسندها (2)

نظرات (1)

نسترن
30 آبان 94 17:40
باعرض شرمندگی حالاسوالتونودیدم نه من این نبود که مرتب عسلودارچین توجیره غذاییم باشه...بعدم واقعاممنونم ازتوصیه های تغذیه ایتون بله درسته ایناروکه نام بردین تقریبا مضره.ولی میشه بپرسم ازکجامیدونی نی نی دخمره
مادرمنتظر
پاسخ
همینکه توی ماه بیشترازماه های قبل استفاده کردین اثرشو گذاشته تقریبا نه صددرصد مضره دیگه بماااااندددد.حالابذارین ببینیم اگر واقعا دختربود میگم بهتون