کاکا جون،علی آقاکاکا جون،علی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
آبجی کاکاآبجی کاکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

درانتظارکودک

روزشمار۲

1394/11/12 8:57
نویسنده : مادرمنتظر
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری قندعسلی

خوبی عزیزم؟معلومه حسابی جات تنگه.چون دیگه نمیتونی زیاد تکون بخوری.البته بوکس وکاراته خیییییییلی بازی میکنی اما ازشنا و فوتبال خبری نیست.

ازامروز تاروزی که قراره من بغلت بگیرم و لپای خوشمزه تو ببوسم فقط ۴٠ روزمونده.وای خدای من!اصلا باورم نمیشه.چهل روزدیگه شما توی بغلمونی ان شاءالله

دلم برای این روزا خیلی تنگ میشه.اما خب،چاره ای نیست.شماهم باید پاتوی دنیا بذاری .یه دنیای پراز قشنگی و البته گاهی دروغ و دورویی

بگذریم.وقت برای یادگرفتن این چیزا زیاده.

کم کم دارم شروع میکنم به خونه تکونی.خدا بخواد اول اسفند میریم مشهد.شاید با باباجون،شایدم من وآبجی بریم بعدا بابایی بیان.تا ببینیم خداچی میخواد برامون

مراقب خودت باش قندی نازم

دوست دارم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سعیده
12 بهمن 94 10:21
آخی مبارکه چند وقت دیگه از یک سری چیزا راحت میشی و چیزهای جدیدی رو تجربه می کنی امیدوارم که همه چی با آرامش پیش بره
مادرمنتظر
پاسخ
سلام.ممنون بهمون سرزدین آره میدونم اماخب،این اواخرخیلی سخت میشه مخصوصا وقتی یه بچه دیگه باشه یکسر بخواد باهاش بدو بدو و بازی کنی