کاکا جون،علی آقاکاکا جون،علی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
آبجی کاکاآبجی کاکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

درانتظارکودک

چکاپ

1394/10/1 22:13
نویسنده : مادرمنتظر
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزمادر.خوبی؟من که دلم حسابی گرفته .چون ده روزی میشه ازبابایی دوریم

امااندراحوالات مشهدمون

روز28آذر رفتیم سونو.البته صبح زود رفتم نوبت گرفتم.ساعت3بعد ازظهرررفتیم.حدود3:30 نوبتمون شد.خلاصه همه چی خوب بود فقط شماهمچنان به حالت بریچ به سرمیبری.وزنت1202 وبقیه فاکتورهاهم خداروشکر خوب بود.

29آذرهم نوبت دکترداشتیم.اونجاهم همه چی خوب فقط همین حالت بریچ بودنت نگرانم کرده که اگرنچرخی باید سزارین بشم که اصلا دوست ندارم.البته دکترگفت هنوز خیلی وقت دارم وهفته اول اسفندمشهدباشیم که اگرشمانچرخی بریم براعمل آماده بشیم که ان شاءالله بچه خوبی هستی وسربراه میشی که اذیت نشیم.

 

پسندها (1)

نظرات (4)

طاهره
4 دی 94 9:31
ن شاءا... به سلامتی زایمان کنین
مادرمنتظر
پاسخ
ممنون با دعای دوستای خوبمون
aylar
6 دی 94 10:22
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
هستی مامی
7 دی 94 10:15
سلام عزیزم شما هنوز مشهدی؟؟؟؟ الهی پس حسابی دلتنگ شدی ما هم هفته پیش اومدیم شوهرمم پریشب رفت زاهدان ماموریت کی میرین کرمان؟ انشا الله پسری هم هر چه سریعتر بچرخه دکتر بهت گفت که باید چکار کنی که بچرخه؟چون یکی از دوستام یه سری کارایی کرده بود که به جنین کمک میکرد بچرخه
مادرمنتظر
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر دیگه برگشتیم کارخوبی کردی چیزی نگفت فعلاتوکل کردم به خدا.هرچی صلاحمون باشه همون بشه چه کارایی کرده بود؟تاثیرهم داشته؟
مامان خدیجه
15 دی 94 1:40
سلام انشالله هر چه خیره برات رقم بخوره.ابجی برگرد دیگه خبری از آنفولانزا نیس
مادرمنتظر
پاسخ
سلام.خوبی؟برگشتم باباخیلی وقته.درگیر درسام امتحانام نزدیکه