کاکا جون،علی آقاکاکا جون،علی آقا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
آبجی کاکاآبجی کاکا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

درانتظارکودک

رویت ماه کوچولو

1394/6/13 12:20
نویسنده : مادرمنتظر
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام انجیر کوچولوی شیرین مامان

خوبی دلم؟

بالاخره بعدازیه انتظار12 هفته ای روز سه شنبه نهم شهریور رفتیم سونو.صبح زنگ زدم از دکتر پارسا نوبت گرفتم.  ناهار درست کردم برداشتیم رفتیم بم خونه حنانه جون.بعدناهاربابایی کلاس داشتن رفتن ماهم باخاله که واقعا جای خواهر نبوده توی غربتم روبرام پرمیکنن رفتیم مطب.حدود40 دقیقه ای منتظر نشستیم.آبجی هم مدام راه میرفت وبازیگوشی میکرد.نوبتم که شدخاله زحمت کشیدن آبجی روبردن بیرون ومن رفتم داخل.با یه حال عجیبی دراز کشیدم.خانم دکترهم خیلی با حوصله شروع کردن.اول گفتن چون سونو ان تی دارین باید صبرکنیم بچه طوری بچرخه که بتونم پشت گردنش روببینم شاید نیم ساعت هم طول بکشه نگران نشین.بعد هم شروع کردن و من کاملا کوچولوی نازم روتوی مانیتور دیدم.سرت رو دائم تکون میدادی.شکرخدا سریع نیم رخ شدی و ان تی رو اندازه گرفتن و گفتن همه چیز خوب و نرماله..صدای قلب قشنگت روهم برام گذاشتم.وای خدا که چه لذتی داشت.خدا این شیرینی رو نصیب همه بکنه ان شاءالله.بعد هم گفتن جفتتون لبه لبه است تا ماه چهار نرمال میشه.اون لحظه خیلی خوشحال بودم.کاش بابایی هم بودن میتونستن ببینن روی ماهتو گلم.اما جنسیتت رو گفتن اننشاءالله ماه چهار که تموم شد.البته هرچی باشه برامون فرق نمیکنه اما آبجی جون میگه فقط داداش علی

اینم عکسای دلبند مامان.قربون تکون خوردنات بشم من

تاریخ تولدت هم همونی شد که خانم دکتر گفتن

دوست دارم گلکم....

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی
22 شهریور 94 12:43
به سلامتی عزیزم
مادرمنتظر
پاسخ
ممنون دوست عزیز